وقت خنده

بعضی از درس هایی که در خانواده یاد گرفتیم:

بهداشت : اگه می‌خواید همدیگه رو بکشید برید بیرون؛ الان اینجا رو تمیز کردم

منطق : به خاطر اینکه من میگم

آینده نگری : اگه از تاب بیفتی، محاله ببرمت خرید

آداب اجتماعی : وقت غذا، دهنت رو ببند

اصلاح رفتار: مثل بچه آدم رفتار کن

انتظار : بذار برسیم خونه

کنایه : گریه می کنی؟ الان یه کاری می کنم واقعا اشکت در بیاد

ژنتیک : چهار تا اخلاق خوبتم به من رفته

دانش و خرد : وقتی به سن من برسی، می‌فهمی

عدالت : یه روزی بچه دار میشی، امیدوارم بچه‌هات مثه خودت باشن



استفراغ چیست ؟

نوعی سونو گرافی فوق پیشرفته که فقط در فیلمهای ایرانی جواب میدهد

و ضریب اشتباهی ندارد کلا !

حتما شخص مورد نظر حامله است !


حیف نون با دوستش داشتن فیلم جنگی خفن نگاه می کردن
آخر فیلم حیف نون جوگیر میشه ، سینه خیز میره تلویزیونو خاموش کنه
برمیگرده میببنه دوستش تیر خورده مرده ! :lol:

یه واقعیت مهم زندگی که کشفش کردم اینه که:

وقتی زبونت از دهنت بیرونه نمی تونی بگی  (ژژژژژ) !



این پفک جدیدا رو تف می زنی به هم نمی چسبن
از قصد این جوری ساختن تفریحاتمون رو ازمون بگیرن !


دختره میگه:اومدم بپیچم دستم خورد به برف پاک کن
واسه اینکه جلوی پسرای دانشگاه ضایع نشم آب پاشم زدم!
یک دختره دیگه اومده زیرش کامنت گذاشته میگه:زکی!
من موقع راه افتادن خاموش کردم پیاده شدم کاپوت رو زدم بالا
الکی به امداد خودرو هم زنگ زدم و منتظرشون وایسادم !


- چیزمو ول کن !
- خودت چیزمو ول کن !
-چیز خودمه !
- نخیرم ، چیز خودمه !
“کشمکش دو بچه موش سوسول تازه خارج از کشور رفته بر سر یه تیکه پنیــــــر !


مگس ها ۲۴ ساعت عمر میکنن …
به جز اونایی که میان تو اتاق من …
اونا عمرشون نا محدوده …

نظرات 2 + ارسال نظر
nazi چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 17:01

mesiiiiiiiiiiiiii ali bode

sanaz دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 20:04

mamnon az vebet kheyli bahal bod mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

khahesh azizamm

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.