عشق

مثل عادت نیستی تا ساده انکارت کنم

تو نفس های منی باید که تکرارت کنم

مقتضای بودنی یعنی که بی تو نیستم

زندگی بخشی و باید جانم را فدایت کنم






بار اخر من ورق را با دلم بر میزنم بار دیگر حکم کن 

اما نه بی دل با دلت حکم کن !

هر که دل دارد بیاندازد وسط تا ما دل هایمان را رو کنیم

دل که روی دل بیافتد عشق حاکم میشود 

این دل من , رو بکن حالا دلت را بر بزن 

دل که روی اندیشه ات را حکم لازم . . . 

دل گرفتن دل سپردن هر دو لازم . . .


میگن بدترین درد دنیا دندون درده

ولی اشتباه میگن....

بدترین درد اینه که با تمام وجودت

عاشق کسی باشی

یکبار...

فقط یک بار..

در روز به یاد تو می افته یا نه..؟!


نظرات 2 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 22:29

ممنون عزیزم خیلی خوب بود ولی خیلی کم بود

مرسی سعی میکنم مطالب بیشتری بذارم

سارا دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 20:27

ممنون عالی بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.